ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

ΣΠΥΡΟΣ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ: ΕΝΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ (Πέμπτη 14-4-2016)

ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ...



Γεννήθηκα στην Αθήνα, έζησα στο Ρέθυμνο και στα Χανιά, από τα οποία κατάγομαι.

Ασχολούμαι με τη μουσική επαγγελματικά, παίζοντας ούτι, τραγουδώντας, γράφοντας μουσικές και στίχους για μένα και όλο τον κόσμο.


Έχω συμμετάσχει σε παραστάσεις και συναυλίες σε όλη την Ελλάδα. Παράλληλα είμαι ραδιοφωνικός παραγωγός στο Δίκτυο fm 91,5 στα Χανιά. 


Τις καλύτερες ώρες μου τις περνάω παίζοντας με τα παιδιά μου, την Ειρήνη εννέα ετών που με διαβεβαιώνει ότι «εγώ θα βαριόμουν να διαβάσω τόσο μεγάλο βιβλίο», και τον Κωνσταντίνο, επτάχρονο κυνηγό δεινοσαύρων και άλλων μοχθηρών δράκων.

Γράφω και αφηγούμαι παραμύθια πειράζοντας τον κόσμο.
Ανακατεύω τα πράγματα και είμαι αυτός που βάζει τους ψύλλους στα άχυρα.


Είμαι προπονητής και Πανελληνιο­νίκης στο Taekwondo όπου κατέχω 6 Dan.


Έχω ασχοληθεί με τη φωτογραφία, την αναρρίχηση και τις καταδύσεις.


Το πρώτο μου CD με συμμετοχή γνωστών καλλιτεχνών είναι στα σκαριά. 



 Σύντομη περιγραφή :

Ένα περιπετειώδες οδοιπορικό στην παλιά πόλη των Χανίων με ξεναγούς έξι παιδιά και έναν δαιμόνιο παππού.
Μνημεία και μυστήρια από τα αρχαία χρόνια ως τις μέρες μας, θάλασσες που τρώγονται με το κουτάλι, πειρατικοί θησαυροί και ο γάντζος του Κοκκινογένη: του περιβόητου Κουρσάρου Χαϊρεντίν Μπαρμπαρόσα!
Ποια ήταν η σχέση του γεμάτου καλοσύνη Σαλή με τον καπετάν Σήφη;
Ποια είναι η θαμμένη εκκλησία και τι θα ανακαλύψουν εκεί τα παιδιά;
Τι σχέση μπορεί να έχει το μαύρο κλειδάκι στον λαιμό του παππού με τα σεντούκια των άγριων πειρατών;
Θα καταφέρει η παρέα να ξετρυπώσει μυστικά καταχωνιασμένα από τους ανελέητους κουρσάρους;




 Σύντομη περιγραφή :

Αν δε σου αρέσουν η περιπέτεια, οι γρίφοι και τα αινίγματα, πρέπει να αφήσεις αμέσως αυτό το βιβλίο από τα χέρια σου.
Αν όμως σου αρέσουν, τότε ίσως κρατάς το πιο περιπετειώδες βιβλίο!

Τι θα έκανες:
Αν έβρισκες ένα ξεχασμένο για χρόνια τετράδιο γεμάτο αινίγματα που ζητούν λύσεις;
Αν ξετύλιγες ένα κουβάρι που στην άκρη του υπάρχει ένας μυθικός θησαυρός;

Μια παρέα πέντε παιδιών ψάχνει ανάμεσα στα κυκλώπεια τείχη, σε αρχαία θέατρα και σε κάστρα και ζει μια διαφορετική περιπέτεια αναζητώντας τον Θησαυρό του Κυβερνήτη.
Μήπως τελικά η Ιστορία είναι ο πολυτιμότερος θησαυρός και εξαρτάται αποκλειστικά από εμάς αν θα τον βρούμε;


ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ:

(2016) Η Παναγιά της φωτιάς, Μίνωας
(2015) Η εξομολόγηση, Μίνωας


(2015) Ο θησαυρός του Κυβερνήτη, Μίνωας


(2014) Στα χνάρια του κουρσάρου Μπαρμπαρόσα, Μίνωας
(2014) Το παράθυρο της Νεφέλης, Μίνωας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στον Δάσκαλο



Του Κωστή Παλαμά
Σμίλεψε πάλι, δάσκαλε, ψυχές!
Κι ότι σ' απόμεινε ακόμη στη ζωή σου,
Μην τ' αρνηθείς!
Θυσίασέ το ως τη στερνή πνοή σου!
Χτισ' το παλάτι, δάσκαλε σοφέ!
Κι αν λίγη δύναμη μεσ' το κορμί σου μένει,
Μην κουρασθείς.
Είν' η ψυχή σου ατσαλωμένη.
Θεμέλια βάλε τώρα πιο βαθειά,
Ο πόλεμος να μη μπορεί να τα γκρεμίσει.
Σκάψε βαθειά.
Τι κι' αν πολλοί σ’ έχουνε λησμονήσει;
Θα θυμηθούνε κάποτε κι αυτοί
Τα βάρη που κρατάς σαν 'Ατλαντας στην πλάτη,
Υπομονή!
Χτίζε, σοφέ, της κοινωνίας το παλάτι!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top